You made my day

Angående förra inläggets rubrik så hade jag faktiskt en mördarsnigel i hallen, (han var påväg in mot toaletten) visst, han var inte så stor men han hade mord i blicken! Hur som helst så fick mamma ta ut den, tur att hon var här.

Igår hade jag tjejerna här på lunch och fika, nästan alla kunde komma och det var jättetrevligt. Nadja hade med söta Hanna också ♥. Både Jenny och Annie har bebisar på bakning så tjejgänget blir rejält utökat snart.

Idag har bästa Daniel och Emma varit här, vi åt lite lunch och barnen fick leka. Nya Blåviksplaner har smidits och troligtvis åker vi tillbaka dit första veckan i juli, ska bli så himla kul. Lite andra omständigheter nu med Daniels ben och allt men vi kommer nog hitta på lösningar med det också, har vi ingen rullstol kanske vi kan köra runt honom i en kundvagn tillfälligt, hehe.

Nu har det blivit bestämt att jag ska börja jobba den 30/7 istället för 1/8, det är bara några dagars skillnad men nu kan jag ju säga att det är nästa månad! Känns väldigt snart.


Kommentarer
Postat av: annie

Appropå bakning...din morotskaka vill inte lämna min hjärna haha. Sååå god:). En väldans mysig tjejträff!! Ni är bäst tjejer<3

2012-06-18 @ 20:30:37
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0