torsdag

Äntligen är projekt Tripptrapp-stol igång. Hittade en på Blocket för några hundralappar som mamma var och köpte åt mig i Motala. Väldigt passande att hon kommer hit imorgon och kan ta med den. Jag och Rasmus for till K-Rauta förut så nu har jag köpt slippapper, pensel och färg, here we go again! Färgen är en halvblank (som skulle vara slittålig) oljefärg antikvit.
Rasmus somnade kl 04.00 imorse efter att ha vaknat när vi gick och la oss vid halv tolv, summan av kardemumman blir då att Micke och jag somande inte förens 04 idag när det började bli ljust och fåglarna kvittrade. Det som var ännu jobbigare var att Rasmus vaknade 06.30 och ville gå upp, no talk about it! Vi hade tänkt att gå till Öppna Förskolan på fm men det blev inget med det, punkt.
Just nu sover han i vår säng och om det är vad han behöver så får han göra det hur mkt han vill då det ger mest sömn åt alla. Jag försökte lägga ner honom i spjälsängen 2 ggr förut men han skriker i panik, så mkt panik att han tillslut tappar luften och kräks så att rida ut den stormen är inget alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0