söndag

Fem veckor kvar innan jag börjar jobba och dessa veckor ska jag verkligen njuta och mysa med min familj. Vi kommer ta dagarna som de kommer och åka på småutflykter. Vi ska klämma in några dagar till Blåvik och Halmstad och sen ska vi montera Rasmus cykelsits och cykla massor med honom :).
Idag har vi varit och köpt mediaförvaring till vardagsrummet och det blev riktigt bra, lägger upp någon bild i veckan.

Jag älskar att se på Mickes ansiktsuttryck när han säger: "6 HDMI-ingångar och 1 ut!"

Varför är det en gammal profilbild på mig till vänster på bloggen, hur kom den dit?? Hur får man bort den?

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Men det var en fin bild! Du passar som blondin!!

Och grattis i efterskott till Rasmus!! Många utropstecken idag..

2012-06-25 @ 21:34:11
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0