Shopping

Nu är vi hemkomna efter vår semester söderut. Hade tänkt att uppdatera bloggen mer men hade problem med blogg.se-appen :/. 
I torsdags var jag, Annie och Maria i Ullared Gekås, och det var verkligen en upplevelse! :) Vi handlade ganska mkt måste jag säga och vi borde gått genom kassorna 2 ggr. Vagnen svämmade över i slutet och tur var väl det annars hade jag shoppat mer :). Kollade inte så mkt på heminredning och livsmedel och missade djuravdelningen helt men barnkläder och leksaker och massa annat kul shoppade jag.
Här får ni se lite av vad jag kom hem med. Mkt "Cars"-prylar blev det, verktygslåda (Bamse), bultbräda, lampskärm, vinteroverall, fleecefodrade dagisvantar, regnställ (också Cars), barnbestick, tröja, linnen, scarfar, underkläder, väskor, tavlor till Rasmus rum, barnkläder, nya snuttisar till R, potta m.m.
 
 
 
Och lite bilder från varuhuset.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annie

Härliga tider!!!

2012-07-21 @ 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0