torsdag

Känns som fredag idag men när hade jag rätt senast?

Började dagen med ett möte på banken och det är så himla skönt att ha bytt bank! Det har jag velat göra en längre tid men ville vänta och ta det i samband med bostadsköp. Det är inte så krångligt som man tror och den nya banken fixar och trixar med allt.

Efter lunch åkte jag och lilla R ner till stan och fikade med Jenny och Cat, alltid lika trevligt att prata av sig lite. Tummen upp för Steve´s goda fetaost.
Igår var vi hemma hos Fredrik & Jenny + lilla Oscar som inte är så liten längre. De bjöd på massa goda pajer och barnen var så söta när de satt och lekte bredvid varandra.

För alla nyfikna själar så ligger vår bostad ute på Hemnet nu. Det kändes lite konstigt att se den ute till försäljning med alla bilder osv. Är nöjd med bilderna och jag måste erkänna att jag tycker att vi gjorde ett bra jobb.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det har ni verklgen gjort! Jättesnyggt!!

2012-01-27 @ 09:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0