Shopping till huset

Idag har jag och Birgitta varit och shoppat på Chilli. En inredningsbutik i Tornby som ska slå igen och har 30% på allt.
Jag fyndade jättesnygga förvaringsboxar men har dessvärre ingen bild då de fick bo på svärmors vind tills vi flyttar. De var så snygga att de skulle kunna agera bänk/sittmöjlighet i hallen i huset sen. En taklampa (i glas) kom jag också över, min första faktiskt! :) Den tog jag en bild på i butiken då jag var tvungen att konsultera med min fästman först. Frågan är bara hur jag ska kunna få tag på sådana glödlampor som var på visningsexet?!?
Rasmus fick ytterliggare ett gosedjur i form av en kanin, lite större denna gång och såå mjuk och härlig.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Alla butiker slår ju igen i det där "hörnet". Men chilli är kuligt :)

2012-01-27 @ 20:12:50
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: annie

Snygg lampa! vad är det för.glödlampor då? köpte häromdagen o de ser ut som på bilden typ. hallogen kanske det va?;)

2012-01-27 @ 21:24:04
Postat av: Sofie

Trodde sånna var typ förbjudna och inte tillverkades längre. Har googlat lite och det verkar visst inte va nått problem :p

2012-01-27 @ 21:40:29
Postat av: annie

Jo sk vanliga glödlampor säljs inte längre. lågenergi,hallogen och vissa led säljs nu.led är rätt dyrt fortfarande:).kram

2012-01-28 @ 08:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0