Äntligen är det vår tur!

Då har vi varit och skrivit kontrakt på radhuset i Sturefors. Det känns hur bra som helst och vi längtar efter att få flytta in samtidigt som vi tycker att det är bra att vi har lite tid nu innan. Vi får tillträde den 2 maj och bostadsrätten vi har idag tänkte vi ha kvar maj ut så att det blir lite överlappande.

Homestylist är bokad tills på söndag, på onsdag är det fotografering och på torsdag har vi möte på banken. Full rulle, men det är skönt att få ut vår bostadsrätt så fort som möjligt med datum för visning osv.
Gick en sväng på stan efter kontraktskriving och jag har redan sett ut köksbordet jag ska köpa ;p. Uggleljuslyktor köptes på Lagerhouse till vårt nya hus och jag blev med nya skor.
Bild lånad.

Kommentarer
Postat av: annie

Jag ser fram emot grillkväll i sommar!!:) Ni kommer få det så bra där!

2012-01-20 @ 18:43:12
Postat av: Sofia

Grattis, vi titta där ute me, fastade för ett på utsidan men tyvärr inte planlösningen på insidan...



Vilket nr blev det?

Ni kommer få det toppen. stort grattis igen :)



Kram

2012-01-21 @ 10:19:15
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Ojoj, vad skoj! Säger som Annie, ser fram emot grillkväll i sommar!

2012-01-21 @ 11:53:59
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: Sofia

Ja det va det säkert, ni kommer få det bra :) skönt för Lill prinsen me:)



Skojigt:) vi flyttar om 1 månad, ska bli så spännande:) längtar:)



2012-01-21 @ 12:13:38
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0