ZZZzzzz

Det är en trött mamma här hemma idag. Inte mkt sömn inatt så jag har vilat en stund nu. Rasmus ligger i vagnen på altanen och sover. Jag tror det är fler tänder på G och det är inte lätt för de små.
Har precis satt på lite kaffe så jag kanske piggnar till av det. M slutar vid 16 (!) idag så jag funderar på om jag skulle orka ge mig ut och storhandla efter att han har kommit hem, snark. Skulle vara kul att åka och kolla lite golv också.
Vi ska lägga nytt golv i hela övervåningen och jag ser framför mig något valnötsaktigt. I vardagsrummet och den blivande matsalen tänkte vi ha grått skeppsgolv (samma som vi har i köket idag). Jag tror det kommer bli fint.
Annars har jag inte så mkt på schemat. Imorgon ska vi gå till Öppna Förskolan och på lördagkväll ska vi troligtvis hem till Maud och Tobbe. Borde ge mig ut i bokrean också, det är så kul med böcker, framförallt att köpa till Rasmus.
Här ser ni bild på boklisten i vit plåt som jag har köpt till R:s rum.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Skippa de eventuella planerna på lördag kväll och häng på ut istället :P. Mmmmmm vin....

2012-02-22 @ 12:37:54
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: annie

Här shoppas det minsann.Så fin list! Diskret. Vill ha, vart ifrån?;) I ullstämma hade vi ett golv som hette mörk ek, lika mörkt som valnöt men lite mindre åt det röda. Kul att titta på grejer till nya huset!!

2012-02-22 @ 16:05:44
Postat av: Sofie svarar:

I know, och mer blir det! Den är från Åhlens, massa snyggt fins det där, jag har köpt jättesöta vimplar där till Rasmus rum också.

Ja just det, mkt bra tips, måste kollas upp!

2012-02-22 @ 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0