Fårskinn till sittdelen

Detta fina fårskinn lska vi ha i vagnen när vi byter till sittdel. Än sålänge funkar det bra att ha Rasmus i liggvagnen (han sitter då och då med hjälp av en kudde), och jag ska föröska byta så sent det går. Nu när det är så kallt ute har han det varmare och goare i liggdelen.
Måste också tillägga att jag är så sjukt nöjd med min vagn, och kommer använda den till Rasmus inte vill åka vagn längre. Så mitt tips till er: -Köp inte en för stor och bylsig liggvagn då kommer ni vilja byta sen.
Något som är väldigt bra med Bugaboon är att själva liggdelen är väldigt rymlig tillskillnad mot många andra vagnar där bebisen helt enkelt växer ur sin liggdel och man kanske måste sätta de i sittdel tidigare än vad man önskat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0