Vinterrustad

Idag har vi varit på stan och shoppat lite. Vi var inte ensamma. Jag hade 20% rabatt på Åhlens så jag passade på att köpa både ullunderställ och fleecetröja och byxor.
Rasmus sov nästan hela tiden men vaknade lagom tills vi skulle mäta hans fot i skoaffären. Jag hade tänkt att köpa ett par Viking vinterstövlar till honom men köpte istället ett par Superfit. Tjejen som jobbade där hade barn i samma ålder och tipsade om just dessa. Superfit:en var inte lite klumpiga som Viking och gick inte lika högt upp på benet. Jag tror dessa passar mkt bättre och är lättare att gå i för honom då Rasmus inte är så gammal/stor än.

Vi kunde inte låta bli att köpa ett par varmfodrade höst/vinterskor från Kavat då vi tyckte de var så himla snygga och det kan vara bra att ha något att byta med och inte hela tiden behöva klampa omkring i stövlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0