Seniorkontroll

Cyklade på endast 34 min till jobbet idag, rekord! Måste ha varit för att jag hade min körasnabbtbyxor på mig. Kläderna funkade jättebra btw.

Texas har haltat i tre dagar, han har ont i höger framtass. Ringde till Valla djurklinik och fick en tid imorgon. Jag sa att jag ville att de kollade allmäntillståndet på honom också då han börjar bli gammal och har smalnat av. Så nu är en "seniorkontroll" bokad också, ev ska de ta ett blodprov för att kolla njur- och levervärden. Hoppas det går bra, lilla Texas börjar bli en gammal gubbe.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Bra jobbat med cyklingen!! Stackars missen, hoppas det går bra på valla. Jag kan rekommendera att sätta upp kattburen på deras "hylla" för ändamålet som dom har i väntrummet, Chanel var mkt nöjd över att sitta högt när vi var där sist :)

2012-08-17 @ 09:03:28
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0