Fringetime

Idag har jag jobbat i Norrköping hela dagen, helt ok. Vädret har varit väldigt växlande, regn och sol på samma gång. Imorgon är det fredag redan och jag tar helg kl: 13.00. På lördag ska vi hem till Maud och Tobbe och för övrigt har vi inga planer, än.
Har funderat en del på höst/vinterkläder till Rasmus och kommit fram till att jag inte ska köpa på mig för mkt utan vänta och se vad som behövs. Jag köpte ju en vinteroverall på Gekås och hoppas att den är bra nog. Något som jag definitivt vet att jag ska köpa är: fodrade gummistövlar, vinterkängor, fleecetröja + byxor och ullunderställ och ullstrumpor, I love ull (sån ull som inte sticks alltså).
Idag har Jakob och Hanna varit här och hämtat babyskyddet som de ska låna av oss, de ska nämligen få en liten bebis i oktober. Rasmus fick en jättefin box med massa små böcker "mina första ord" o.s.v i 1-årspresent, tack snälla, Rasmus älskar böcker.
Ja just det, Anna har varit så snäll och köpt med sig snuttisar till Rasmus från Ullared. Den han har är nästan helt förstörd och den finns bara att få tag i där. Just denna snuttis kom in i lager igen förra veckan och Anna har köpt med sig 2 blå och 2 beiga, perfekt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0