Skärtorsdag

Hade tänk att gå till Öppna Förskolan idag men det blev inget. Rasmus näsa (och mun) rinner som en kran så det hägrar en förkylning i samband med att det troligtvis kommer fler tänder.
Var på BVC förut och fick rådet att köpa kortisonsalva till Rasmus stackars fingrar, kunde även smörja in lite med det på kinden.
Inte nog med att han är förkyld och har feber, han ramlade i köket och slog i sina tänder i överläppen vilket resulterade i en fläskläpp och blod som rann ;( puh, vilken dag detta har varit.
Imorse när Rasmus sov passade jag på att rengöra mina pinnstolar, hoppas på att hinna slipa lite på dem snart också.
Jag gör det noggrant, lite som terapiarbete.

Kommentarer
Postat av: annie

Stackars liten!Finns inget värre. Åh du...vem tipsade om kortisonsalvan för flera dagar sen...hrmmm;).kram och krya på sej!!

2012-04-05 @ 19:41:36
Postat av: Sofie svarar:

I know! Var ju på apoteket för att köpa salvan men de ville inte sälja den till mig!?! De sa att jag var tvungen att gå genom/få rådet via BVC (trots att den är receptfri). Fick en snabb tid på BVC idag och gick tillbaka till apoteket...suck.

2012-04-05 @ 19:45:14
Postat av: Annie

Va??det är ju helt knäppt!!man ska väl inte behöva stå där och förklara sej? Aja hoppas den hjälper och hoppas febern och snuvan blir bättre snart!!kram

2012-04-05 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0