påskdagen

Solen skiner och jag hoppas den fortsätter med det. Jag vill gärna ha tillbaka våren, tack! Mysig påskaftonskväll igår trots att Rasmus inte ville sova. Det bästa vore att han sov två längre vil på dagarna istället för tre som han gör nu, då kommer han i ofas och är skittrött vid 16, sover en stund och får svårt att sova vid 19.
Mina cupcakes såg inte bara misslyckade ut dem var det på riktigt, typiskt. Men jag måste få skylla på ugnen som måste vara trasig, jag tror undervärmen är ur funktion, dubbeltypiskt!
Om några timmar åker vi till Birgitta på kusinträff.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Haha! Dubbeltypiskt! :)



SV: Ja, vad är det jag pysslar med!?!?!? ;D Nu är det på tork innan jag kan fixa det sista och sedan ska det målas. Och så måste jag köpa lite tyg till det. Vad kan det vara???? :)

2012-04-08 @ 13:30:47
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0