Vid protesfabrikens stängsel ♪ ♫

Söndag, M jobbar och jag och Rasmus har precis kommit in från en långpromenad. Idag händer det inte så mkt, vilket kan vara skönt ibland. Jag borde baka lite inför söndag nästa vecka men det är inte alltid lätt med en liten som vill ha uppmärksamhet och bli buren. En annan dag. Klänningsproblemet jag hade är löst nu och jag hittade en klänning i garderoben som jag aldrig använt :). Kånken är beställd och det blev den numrerade jubileumsupplagan i färgen svart med beiga läderdetaljer. Den marinblå var slut på lager överallt.
Bror har kommit hem från båten så nu är han ckså hemma på dagarna ett tag framöver. Ska förmodligen träffa honom på onsdag :). Nu har Rasmus tröttnat på att vända sig fram och tillbaka i sitt babygym så nu ska vi krypa ner i sängen en stund och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0