En dag i Göteborg

Hade en toppendag med syrran i Göteborg igår och vädergudarna var med oss som Håkan Hellström sa. Han är riktigt bra faktiskt och efter att kört igenom ett antal av hans skivor i bilen på vägen ner kunde jag flika in här och där under konserten. Det var runt 20 000 personer på Liseberg så det var lite crowded mot slutet. På em var det lugnt och vi bestämde oss för att åka Balder. En gång och aldrig mer säger jag. Jenny (som har åkt den tidigare) skrattade hela tiden och blev riktig snygg på fotot som de tar när man åker. Jag däremot blev inte lika snygg, jag såg helt förvriden och skräckslagen ut, det kändes som fritt fall i varje backe och det fanns inget att hålla sig i, men nu har jag iaf provat den. Vi var även inne i stan en snabbis och åt en stooor räkmacka, mycket gott.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Balder är bäst!! Men jag får alltid dödsångest i uppförsbacken..

2011-09-18 @ 10:30:31
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0