Ny vagn?

Dags att köpa vinterhjul till barnvagnen, eller?? Framhjulen på Bugaboon är ganska små och tanken är att vi ska byta till de större fasta vinterhjulen. Dessa kostar 930:-, och då poppade en tanke i huvudet upp. Ska jag istället köpa en begagnad slitochsläng-vagn att ha under vinter och bevara Buggans skick? Har hittat en fräsch vagn med 4 stora fasta hjul i Åtvidaberg som jag funderar på. Hur hade ni gjort? Köper jag vinterhjulen till Buggan så är de också fasta så det kommer jag inte ifrån. Fast sen är det ju det där med plats också, vi har ju sååå gott om förvaringsmöjligheter.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

What?! Nej, nu köper du de stora däcken och provar. Jag behöver veta så jag vet om jag ska köpa de stora däcken ju! ;)

2011-10-31 @ 13:47:36
Postat av: Sofie

Ja jag har bestämt mig för att köpa att köpa däcken till vagnen, vet inte vad jag yrar om. Köp däcken! :) kram

2011-10-31 @ 14:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0