Godmorgon

Man riktigt ser hur krispigt det är ute genom fönstren, härligt. Vi ska ut på promenad med Emma runt 13 och efter det blir det säkert fika av nått slag. Jag hade gärna gått ut en sväng nu på morgonen också men jag har något skumt illamående som inte vill släppa greppet om mig, har varit så den senaste veckan ;(. Jag har undrat om det är nån magsjuka eller likande på G men M sa att det brukar komma med besked. För lite sömn? Tror inte det heller, M går ju också upp på nätterna när det behövs. Laktosintollerant eller nått annat jag äter kanske? Måste undersöka detta.
Såg att dagiset som vi funderar på har öppet hus en timme varje måndag så man kan gå dit och hälsa på, mkt bra. Ska ta och göra det framöver måste bara veta vart vi kommer att bosätta oss (troligtvis i detta område).
Nu ska jag ta upp Rasmus och mysa med honom, han har precis kastat sin bitring på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0