I ♥ you

Veckan som kommer ska jag jobba i Stockholm i 3 dagar, och nästa vecka också, och veckan som kommer efter den med. Mycket hotellövernattningar och jag tänkte jag skulle njuta lite av rummet istället för att springa massa på stan, jag (läs bäckenet) pallar inte trycket längre. Men det lär bli ett besök på In och Finn iaf. Idag har vi varit på bostadsvisning i Sturefors och det så väldigt bra ut. Får se hur det blir med detta, inflytt är ganska snart så det känns lite stressigt. Det var exakt 4 km till Ullstämma från Sturefors för er som inte vet vart det ligger och Sturefors ligger ca 1 mil från centrum. Rikitgt mysigt och gemytligt område.
Köpte schampo och balsam för "mycket torrt hår" förut och hoppas på ett underverk. Idag känns färgen lite bättre och det brukar ju vara så att det ser så väldigt färgat ut när man kommer direkt från frisören, konstigt va? :).
Nu ska jag göra en fiskgratäng, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0