En blåbärssmoothie tack!

Mest enkla varianten genom att bara mixa vaniljyogurt och blåbär, så himla gott och fullproppad med antioxidanter.

Idag har jag varit iväg och köpt en bag (väska). En bag fullproppad med förnödenheter såsom kläder, godis och massa annat viktigt är väldigt bra att ha stående hemma om man skulle få för sig att åka iväg och föda barn.

Kalendern är fullproppad men har lyckats få in både en tillställning hos Linda, fika med Fredik & Jenny och en grillfest. I veckan väntar Stockholm på mig igen och jag ser fram emot att softa på hotellrummet om kvällarna.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

yum! fler goda smoothisar: banan och sojamjölk, banan, jordnötssmör och sojamjölk... blåbär och sojamjölk. Ja, jag gillar att blanda med sojamjölk, den blir relativt tjock och söt :)

2011-05-09 @ 11:00:12
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh, kan man blanda med jordnötssmör?? Det har jag två burkar av i kylen :) :)

2011-05-09 @ 11:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0