Det kanske inte blir som man tänkt sig...


Igår hade vi besök av Fredrik och Jenny och vi hade jättetrevligt. Oscar var så mysig och han somnade sött i soffan efter han fått på sig pyjamas och ätit. Jag bakade en morotskaka till efterrätt och Micke sa; Ska den se ut sådär?! :) Ja den skulle ju det och även om han tyckte kakan var ful så satte han i sig flera bitar så smaken var det inget fel på iaf.
Idag ska vi åka till Motala och kolla på Daniel som dansar bal.
Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu och jag kan känna en form av stress, kommer nog få gå hem tidigare från jobbet än beräknat men tyvärr finns inget att göra mer än att inställa sig på meddelad tid. Jag har vissa krav och jag förväntar mig att dessa uppfylls.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser jättesmarrig ut! Åker om två timmar,tänker på kram:)

2011-05-21 @ 21:35:53
Postat av: Cathrine

Jag skulle ätit hela utan att knussla;). Nu vet jag inte vad det beror på, men att gå hem tidigare kan väl vara skönt oxå, mer tid att varva ner och för nesting.

2011-05-21 @ 21:52:58
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0