torsdag

Kan inte göra så mycket mer än att bara vänta och ta det lugnt. Skulle göra vad som helst för att få komma hem och sova i min säng men det vore ju lite dumt. Inte många dagar kvar nu, eller det beror på hur man ser det :/, det känns som en evighet. Idag har jag haft besök av fina Fia och det var jättetrevligt, kort därefter kom Birgitta och Peter som rastade mig i solen en stund. Sen kom bror Micke hit och vi satt och pratade en bra stund, skönt att få lite sällskap under middagen också :). Micke var här efter jobbet och myste lite med mig, vi försöker komma på saker vi kan göra för att få dessa dagar att gå lite snabbare, men jag är sjukt begränsad...

Var inne hos min kompis här och fick se deras lilla flicka, så himla söt med massa brunt hår :). Micke och jag är helt övertygade om att vår bebis kommer att vara en liten Skalle-Per då vi föddes nästintill flint båda två ;p, ska bli spännande att se om vi har rätt.

Igår var jag nere på op-avdelningen och fick kolla på op-salen och barnrummet utanför där barnläkare och Micke kommer att stå och ta emot bebisen. Efter att jag har blivit sövd tar det ju bara max 5 min innan barnmorskan kommer dit med bebisen. Efter att jag är klar kommer jag att få ligga på uppvaket i ett antal timmar innan jag får komma tillbaka till rummet.
Nu ska jag sova, har knappt sovit en blund i natt pga av alla skrikande bebisar och ett iskallt rum.

Kommentarer
Postat av: sofia

det va skönt och se hur du har det..

Även att vi inte känner varann jätte väl så är det nått, så finns ja här.. :D kommer gärna ner fler gånger till dig.. se hur du har det när ja jobbar nästa lördag.. Önskar dig/ er all lycka om det kommer gå bra..



Många varma och styrkande kramar

2011-06-16 @ 22:48:03
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Åh, vad jobbigt att du hålls vaken av skrikande bebisar!!! Jaja, då har du i alla fall tränat och vet vad det innebär redan innan er första plutt kommer till världen ;) (Man ska se allt positivt - hmmm)



Ja, jag hoppas också att vi kan ses för fotografering! Jag är ju borta 1-10 juli. Hör gärna av er när ni hämtat er från förlossningen så bokar vi in en dag som passar. Har jag skickat info till er på mail ang nyföddfotografering? Annars skickar jag ett mail ögonaböj ;) Bara att du hör av dig!



Ha det så bra! Idag är det bra filmtittarväder. Ändå inget kul att vara ute - kallt och regnigt, så då slipper du ha ågren för att du sitter/ligger på rummet :D

2011-06-17 @ 09:41:16
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0