onsdag

Humöret och hormonerna rusar upp och ner känns det som. Ena sekunden är jag lugn och i nästa stund är jag skräckslagen inför vad som komma skall. Tanken på att någon ska skära i mig får det att gå kalla kårar längs ryggraden och paniken kommer krypande. Jag ska få åka ner till op-salen och kolla hur det ser ut osv, och det tror jag är bra. Fick möjlighet att byta operationsläkare eftersom jag inte något förtroende för Marie längre sen hon var inne hos mig och sa en massa konstiga saker. Men jag har bestämt mig för att låta henne göra det ändå. Jag litar på hennes kompetens trots att hon inte verkar kunna se människan. Jag har äntligen fått ett datum för operationen men de skulle se om det gick att tidigarelägga det eftersom jag är så orolig. Jag vill bara komma hem nu med Micke och bebisen och börja vårt nya fina kapitel.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Förstår att du känner så, du har ju tid till och tänka en del nu oxå...



Men jag lovar dig sofie , att allt kommr gå jättebra :-). Jag känner det.



Stor kram till er båda <3<3

2011-06-15 @ 17:25:55
Postat av: Maria

Förstår att allt måste kännas helt upp och ner när det inte riktigt blir som man tänkt sig =( Kan ge dig lite fördelar med att bli snittad;

* Du vet när bebis kommer och slipper analysera minsta känning du har o innbillar dig att det är dags. (Jag kunde absolut inte åka buss sista tiden för jag hade fått för mig att vattnet skulle gå då)

* Du behöver inte bäva för att gå på toaletten efteråt för att det svider nåt så fruktansvärt.

* För att inte tala om efterkontrollen!!!!



Så lycka till nu och hoppas allt går galant med dig o bebis =)

2011-06-16 @ 20:41:54
URL: http://miasunset.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack för peppande ord! :) Ja det borde ju finnas lite fördelar ändå...

2011-06-16 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0