Måndag

Denna dag har verkligen gått snabbt. Jag har haft mkt besök :). Mamma och Jenny, sen kom Ib förbi en sväng och efter det Micke. Imorgon kommer Annie och det längtar jag efter :). Ib hade med sig jättefina rosa nejlikor till mig. Känner mig lite mer uppåt idag, börjar se ett slut på detta. Nästa vecka har vi vår bebis hos oss :). Jag vet en sak iaf och det är att det inte kommer bli på torsdagen. Mån, tis eller ons, spännande.
Läkaren Sara var hos mig innan lunch och vi satt och pratade en stund, och jag fick svar på alla frågor. Känner mig inte lika orolig längre.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Åh, vad spännande! Det är redan nästa vecka! Håller tummarna för er!!! :D Lycka till!!!

2011-06-13 @ 20:43:03
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/
Postat av: emma

Vad mysigt att få hålla eran bebis i famnen nästa vecka. Ett nytt kapitel i erat liv kommer starta då. Ni går från 2 till att bli 3. Mysigt.

2011-06-14 @ 11:28:29
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0