Hej där ute

Först måste jag tacka för alla gratulationer vi har fått! Vi kom hem i måndags em och har börjat installera oss med vår nya familjemedlem, Rasmus ♥. Operationen gick bra, bättre än förväntat. De första dagarna hade jag väldigt svårt att röra mig men jag var uppe på benen (med hjälp) samma kväll. Jag blir bättre och mer rörlig för varje dag som går nu och snart kanske jag orkar mig ut på en liten promenad. Vi har haft en del besök och Rasmus har fått jättefina presenter. Jenny var här häromdagen och hade med sig en helt ny garderob till Rasmus :), med bla en liten sjömansdress. Igår var Annie här och hon hade köpt jättefina kläder från "Småfolk", + i kanten för fikat Annie!
Igår var vi tillbaka på US för att väga honom och vikten går åt rätt håll, skönt att få ett "kvitto" på att man gör rätt med allt vad amning och mattider heter.
Om en stund kommer Laila Villebeck hit för att göra en nyföddfotografering på Rasmus. Det ska bli jättekul och hoppas att han sköter sig när hon är här ;).

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Rasmus är ju ett jättefint namn, BRA val!

Tyvärr, tyvärr, så är jag ju en upptagen tös och kommer inte hinna komma och se underverket förrän efter min turkietresa. Men han hinner nog inte växa så mycke. Och du hinner landa lite i mammarollen :)

2011-06-30 @ 15:00:41
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Annie

Gulligaste mysungen!!Är bilden tagen efter badet? Gick det bra?

Ja vi måste ju ha lite tjejgäng- och bebisfika lite längre fram i sommar när du orkar=) Spännande att se bilderna från fotningen sen!! kram på er

2011-06-30 @ 16:12:27
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: sofia

Heeej på er.. shit sååå go han är.. helt underbart söt.. ett stort grattis igen, och jätte skönt att ni mår bra och att op. gick toppen.. Skulle va skoj och komma och hälsa på er..



Bamse kram

2011-06-30 @ 18:57:48
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det gick bra att bada, det verkade som han gillade det :) bilden är tagen i tisdags, han ligger i Pernillas knä här. Kram

2011-06-30 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0