You stop my heart

Igår blev Rasmus 4 veckor och vi firade genom att köpa en jättegod citrontårta från Lanemos. Jag fick mitt första barnbidrag också! Herrejösses, JAG får barnbidrag för min son, mäktigt!
Inhandlade en fårskinnspläd och ett babygym som Rasmus testade förut, han var måttligt intresserad men hej han är ju inte så gammal än ;).

Det skulle ju passa bra att ta upp mitt fotointresse igen nu när man gärna vill dokumentera Rasmus utveckling. Idag har jag testat lite nya inställningar på kameran och har tagit till mig av Lailas tips om bländartal, skärpeljup och ISO-värde. Blev sugen på att köpa ett teleobjektiv till kameran men upptäckte snart att ett sådant inte var helt kostnadsfritt, ska ta och kolla runt lite så att det blir rätt.

Imorgon kommer tjejerna hit på en fika och det ska bli jättekul, hoppas Rasmus kan charma dem :)


Kommentarer
Postat av: Annie

Hrmm...vilka tjejer? Typiskt då=( Vill oxå snuffsa på bebis och snacka gojja med er!! Hälsa alla -kram på er

2011-07-22 @ 22:33:27
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

The girls :) du är ju i Göteborg din semesterfirare! Kram

2011-07-22 @ 23:01:54
Postat av: Annie

I know:/ Vi får ta igen det nån annan gång snart!!kram

2011-07-22 @ 23:27:16
Postat av: Susanne

Såååå söt han e lille Rasmus!

Hoppas ni har en skön sommar!

Kraaam

2011-07-23 @ 21:04:36
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Jäääjjj! Fota på!!! :) Jättefin bild på lille mannen!

2011-07-24 @ 19:30:26
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0