Hungrig

Jag har nog aldrig bakat pannkakor så snabbt som jag gjorde nyss. Var sjukt hungrig när jag kom hem från jobbet och bara slet fram grejer från skåpen :), men nu är jag iaf mätt och belåten.
Musikalen igår var bra men inte i min smak. För mig var den för vulgär, gapig och jag tyckte inte huvudrollsaktörerna var direkt sköna att se på. Tyckte inte heller de var helt samspelta i dansnumren. Men jag kanske hade för höööga förväntningar.
Nått som var coolt var när två personer kom inrullandes genom att göra kullerbyttor samtidigt som de höll i varandra (tror de höll i benen) såg ut som en rullande boll som kom in. Jag är sjukt sugen på att prova detta och den personen jag tror är crazy nog för uppdraget är Watson. Frågan är bara om man måste var lika långa för att det skall fungera optimalt och hur mkt muskler/flexibilitet som krävs...
Nu ska jag ta och fuktboosta mitt ansikte som har torkat ihop som ett russin ;(.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Det skulle krävas en Wats för det uppdraget :P

2011-01-20 @ 20:41:59
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: WaTs

Ohhh, det låter som ett uppdrag för Sherlock & Watson. Always at your service my dear Sherls ;).

2011-01-21 @ 00:52:07
Postat av: Storasyster

Stor aptit o hunger i det tillståndet känner jag igen :-). även mani på vissa saker, hehehe...

Puss på dig gums <3

2011-01-21 @ 13:49:56
Postat av: Annie

Åh lova att jag får se resultatet av den mänskliga bollen!!;-)

2011-01-21 @ 18:21:17
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Absolut! :)

2011-01-21 @ 18:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0