Friday

Slutade 13 på jobbet idag, jätteskönt. Mindre skönt var att sitta och vänta på US imorse (klinisk kemi) fyra nummer före mig och det tog en timme! Otur för mig att det skulle vara ett helt gäng med svårstuckna patienter före. För mig tog det typ en minut, lättstucken som alltid och inte ett dugg rädd längre. När man slutar 13 kan man ju verkligen passa på att få saker och ting gjort men inte här. Inte ens en promenad i solskenet orkade jag mig ut på. Hur trött som helst så jag sov närmare 2h istället, men det var såå värt det. Har ju hela helgen på mig att röra mig.
Ikväll ska göra en variant av denna kycklingpaj. Har gjort den tidigare så jag vet att den är väldigt god.
Nu måste jag ta och kasta ut Albin för jag hör hur han hoppar omkring på väggarna och jagar de andra stackarna.
P.S Hur kommer det sig att jag får fler läsare när jag INTE skriver nått och färre när jag väl lägger manken till?? :) D.S

Kommentarer
Postat av: Annie

Oh härligt med vil mitt på dagen!! Kan erkänna att jag och Elliot gjorde exakt det samma i två timmar, hihi! kram från en trogen läsare=)

2011-01-14 @ 18:25:50
URL: http://minitass.se
Postat av: Cathrine

Hmm.. Ja jag läser varje dag iaf! Vila är lika viktigt som träning btw, så sov på :)

2011-01-14 @ 20:08:26
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0