I ♥ mudd

Idag var det ljust när jag cyklade hem från jobbet, härligt! Veckorna springer iväg och snart är det helg igen, besök av mamma och kalas hos Annie väntar :)
Igår var jag på Friskis & Svettis och körde ett träningspass som heter IW (Indoor Walking) och när man hör det tänker man, -vaddå gå inomhus?? Men passet var skitjobbigt rent ut sagt, man stod på såkallade walkers hela passet och tempot blev bara snabbare och snabbare, jag är glad att jag stod ut hela passet. Om två veckor har jag lyckats få med några kollegor på afrodans och det ska verkligen bli jättekul, bara släppa loss. Det gäller att hålla igång och inte säcka ihop som någon soffpotatis när man vet vad som komma skall ;), har börjat träna med mina hantlar hemma igen också och hoppas jag har disciplin nog att fortsätta.
Snart börjar Glamour och sen ska jag köra en kyckling & baconpaj.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va rädd om dej lilla gumman

2011-02-08 @ 18:29:27
Postat av: Cathrine

Härligt hurtigt! Tror det är kanon att hålla igång som vanligt under graviditeten så länge man mår bra :)

2011-02-09 @ 08:51:21
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0