Rådjur?

Idag har vi haft en riktig mysdag hela familjen. Imorse när Rasmus vaknade vid 06.00 tog jag upp honom och lade honom mellan oss i sängen. Han somnade om till 08.00, och det var så himla mysigt att ligga och snuffsa honom på huvudet. Runt lunch åkte jag iväg till Ikano (själv) och fixade lite småsaker. Var inne på Åhlens för att köpa sängkläder till Rasmus och där hittade jag även världens gosigaste kaningosedjur. Jag var tvungen att köpa den och jag vet inte om det är jag är Rasmus som är mest glad för kaninen ;). Till mig själv köpte jag mascara, hårsnoddar och sminkväska med bambi på! Det är mycket rådjur/bambi just nu och klänningen som jag tänkte ha på julafton har rådjur på hela kjolen!?!




Här ser ni skymten av Rasmus nyinköpta tjockare vinteroverall, ingen tvekan om att han kommer att synas iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0