lördag

Det är julafton nästa helg, konstigt. Vi har blivit bortskämda två år i rad med att ha en riktigt kall och vit jul men åren innan dess var gräsmattorna gröna som nu. Vad jag vet skulle det ha snöat hela helgen men än sålänge har det inte kommit annat än regn.

Igår var jag och Rasmus i Jägarvallen hela dagen och umgicks med Tina, Maud och tillhörande bebisar. Tina bjöd på lunch och supergott fika. På kvällen kom Daniel, Emma och lilla Nova hit och hade fredagsmys, väldigt trevligt :).
Idag är det fullt ös ute på Ikano och jag stannar hemma, det kan nog vara rent ut sagt farligt att åka dit en dag som denna, (helgen innan jul). Vi ska träffa Emma och Nova en sväng sen och vi kommer säkert ge oss ut på en promenad i regnet.
Måste fundera ut en efterrätt till nyår också. Jag såg reklam inför nästa "Leilas söta jul" som visas på onsdag och hon ska göra deserter så jag kanske kan snappa upp något därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0