Angripen av hund!

Nämnde jag att jag (läs vi) blev angripna av en hund igår?!? Jag, Micke och Emma var ute och gick med vagnarna när jag i ögonvrån ser en hund kuta ut från ett hus. Jag hann att tänka, -oj, det ser ut som det inte finns något staket. Det fanns det inte heller utan den stora (läs lilla) hunden sprang rakt emot oss och skällde. Jag som är hundrädd flög rakt in i Emma och försökte ta skydd, Emma hade upp benet i försök att sparka den och den försökte bita Micke i benet, helt hysteriskt alltså! Vad gjorde då ägaren?? Jo, han stod kvar strax utanför sin bostad och ropade på hunden (som inte lyssnade för den hade fullt upp med att döda mig), det konstiga var att ägaren sa inget till oss när han såg vad som hände?!? Dåligt. Nu är jag inte ett dugg mer hundrädd, hmpf! Tur att barnen låg i sina vagnar och inte gick bredvid.

Jag tror det var någon typ av en sån här hund...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fy, för såna hundägare!! Jag vet hur det känns,blev biten när jag va liten av en fet blank otäck TAX.... Som hette Zeppy!!Glömmer det inte,fast det är 50 år sen...Nu kom jag på mej,står det 50??Är jag såå gammal?

2011-12-29 @ 20:24:38
Postat av: Cathrine

Det är alltid de små jäklarna som är värst, ouppfostrade små otäckingar!

2011-12-30 @ 14:32:30
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: annie

så himla dåligt av ägaren.vissa borde inte få ha djur!! fina bilder på smågrabbarna i huset;)

2011-12-30 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0