Gott & blandat

Fint väder idag och det skulle det visst fortsätta med :). Igårkväll var vi i Motala och grillade med familjen, mycket trevligt. När vi körde hem sent på kvällen fick vi en död grävling under bilen. Den låg mitt på vägen så det var bara att fösöka pricka in den i mitten annars hade vi garanterat fått punka. Och hur kul hade det varit vid 23 på kvällen.

Köpte en miniplattång som jag trodde att jag skulle ha användning för men så fel jag hade, den var värdelös, och sladden var kort och vem orkar dra fram skarvsladd varje morgon?! Något min nya frisyr kräver är produkten Dust It, utan den när håret är platt på sidorna ser jag visst ut som en björnunge enligt min sambo. Så lite volym är alltid välkommet, frisyren görs sig bäst med uppsatt hår också har jag märkt vilket jag inte har nått emot.
Snart ska jag ta och gå igenom min garderob ordentligt för i slutet av augusti ska vi träffas och ha en klädbytardag. Alla tar med sig kläder, skor, väskor och accessoarer som man inte använder längre och sen byter man med varandra, fiffigt va?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Världens sötaste lilla Rasmus,med sötaste mamman..

2011-08-02 @ 22:30:23
Postat av: Storasyster

awww vad fina o söta. :-)

2011-08-03 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0