Är det fredag idag?

Jag har börjat bli helt veckovill, vet aldrig vad det är för dag och det hjälper ju inte direkt att jag har slarvat alt. kastat bort min kalender :(, jag behöver en kalender nu! Jag får ha allt i huvudet så det dröjer nog inte länge innan jag glömmer något. Jag vet iaf att nästa vecka är det 2 månaders läkarbesök för Rasmus på måndag, och babycafe på förmiddagen. På tisdag ska jag gå på bebismassage (taktil) och 1/9 ska jag på efterkontroll men har ingen aning om vilken tid...för det står i min kalendern som ligger och hånflinar åt mig i något hörn här hemma!
På lördag ska jag till stan en sväng och handla lite prylar inför dopet och på tal om det så kommer Laila hit om en stund med inbjudningskorten och det ser jag fram emot, jag tror det blir riktigt bra. Rasmus kommer träffa Laila vid ett antal tillfällen framöver då hon kommer att fotografera honom vid 3, 6, 9 och 12 månaders ålder "Babyns första år" i en studio i stan. Gifter vi oss är hon en given bröllopsfotograf, no doubt about it!
Bilden härunder har jag dock tagit själv :).

Kommentarer
Postat av: Dess

Vilken fin bild! Mysigt att träffa er igår, han är så fin prinsen!

2011-08-25 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0