Testing testing

Är det verkligen bara tisdag idag?! Längtar redan till helgen... Hittade en gravid-cardigan som jag köpte för länge sen och trodde aldrig jag skulle kunna ha, upptäckte precis att det kanske är bäst att använda den innan jag växer ur den :p något som jag däremot inte hittar är min grå stickade kjol som gärna får uppenbara sig då jag har gett upp sökandet.
Sprang till bussen idag, ångrade att jag sprang, bussen åkte ändå ifrån mig, nu får jag sota för det hela dagen.
I helgen eller i början av nästa vecka ska vi kolla på en ny bostad och kanske blir vi grannar med "Midnight Barbeque Dude". Alltid kul att kolla på bostäder men mindre roligt att flytta härifrån nu när det är nyrenoverat och fint, men det finns ju en liten baktanke med det också.

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh va skoj med visning! Den ser jättefin ut, bra pris o bra hyra ju! Spännande. Var rädd om dej...bara ett litet tag kvar nu. Sen kan du(snyggomorsan)kuta runt igen;-)kram

2011-04-05 @ 19:04:22
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0