Something about the sunshine

Har haft en mysig em/kväll med mamma och Jenny, lagat god mat och bokat hotell till vår Stockholmsresa 1:a adventshelgen :) Perfekt att rensa In & Finn på julklappar ;p, strosa omkring i gamla stan och dricka glögg och äta pepparkakor.

Vädret är inget att klaga på nu iaf och imorgon skulle det visst bli närmare 20 grader, yes! Perfekt för en hojtur men tyvärr är jag gräsänka fram till fredag så då får jag troligtvis köra själv :/.

Nästa vecka ska kolonin skrivas över på en köpare (inte trodde jag att jag skulle sälja den på höstkanten när annonsen är borttagen?!) och då ska jag fira med att köpa en efterlängtad kamera. Nämligen denna...


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tack gumman för god mat o trevligt sällskap igår.... :-)

Kul med en sån kamera jag är helnöjd med min Nikon...

Längtar till vår helg <3

Puss påre snygging...!!

2010-09-23 @ 11:19:20
Postat av: Dess

Tack så mycket för fikat idag! Jag hann aldrig säga det till dig. Och som sagt, mycket gott!!



Kram

2010-09-23 @ 18:08:23
Postat av: Annie

I like canon;-) Vi har ju den lite "sämre" modellen och är helnöjda så jag kan tänka mej att denna är superbra!!=)

2010-09-23 @ 18:23:34
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0