Sista turen med motorcykeln

Sista turen med boppen idag som Elliot skulle ha sagt. Våldgästade Annie en sväng ute i Ljungsbro och vi hade lite skönt soffhäng innan jag begav mig hemåt igen. Både Annie och Elliot provade min mchjälm och det är ett stort steg framåt i Annies mckarriär ;). Blev lite småkallt om händerna när jag körde annars gick det bra.

Imorgon är det november redan och jag ska på möte i Stockholm både mån och tisdag så det blir övernattning för min del. Tror jag har dubbelbokat mig på fredag, men jag tror det löser sig ändå för jag kom just på att jag troligtvis slutar vid 11.00. Middag hos Annie som jag har lovat att komma tidigare på plus att jag har bestämt att åka in till Motala för att göra fint på pappas grav och fika med mamma. Borde hinna till båda.


Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för besöket! Känner att min boppekarriär börjar ta fart;-)Ja men det löser sej på fredag, kom när du vill och åk direkt från Motala så spar du tid och mil-massa massa kramar till dej!

2010-10-31 @ 20:36:26
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0