Hallen

Det var lättare sagt än gjort att få upp väggorden, det krävdes precision. När vi hade fått dit de och allt var frid och fröjd gick jag förbi i hallen och ser Albin sitta på bänken med "lilla g" från ordet idag under tassen! Damn it! Katten hade snittat upp ordet och lyckats pilla ner g:et som tydligen inte hade torkat riktigt än. Tur att jag upptäckte detta i tid innan han hann att äta upp det eller knöggla till det! Med ytterliggare precision lyckades jag få dit det igen och det blev riktigt bra faktiskt. Det är bara en tidsfråga hur länge det får vara såhär fint i hallen.


Kommentarer
Postat av: Annie

Men gud så fiiiint!! Åh jag blir oxå sugen på att göra om. Möbeln passar perfekt=) Kram

2010-10-19 @ 20:48:52
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Dess

Vad fint det blev! Jättemysigt!

2010-10-20 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0