Augusta Lucilla Palace

Den enerverande hostan är tillbaka, tjohoo! Så nu är jag om inte sämre än igår, genomförkyld och har hostat hela natten. När jag tänker efter är det inte direkt första gången jag blir sjuk i samband med en resa, jag blev sjuk när vi var i Paris och innan vi skulle åka till Thailand sist. Är det detta som kallas för resfeber??? Hur som helst stannar jag inte hemma utan ligger hellre på ett hotellrum i Rom och är sjuk. By the way har vi nu äntligen bokat ett hotell också, bättre sent än aldrig. Hotellet heter Augusta Lucilla Palace och är ett 4-stjärnigt hotell med perfekt läge i centrala Rom.

Vi reser lätt med bara handbagage och upptäckte igår att vi bara har EN väska hemma som uppfyller storlekskraven för handbagage 40x55x20. Måste fixa en till väska idag, ska hem till svärmor och kolla om hon har nån väska på vinden vi kan låna. Ska försöka ta mig ut till Ikano en liiiten sväng sen för helt plötsligt har jag ju såklart INGET att ha på mig i Rom ;) ska se om jag hittar några schyssta byxor.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Ha det alldeles UNDERBART i denna underbara stad!!!

2010-10-23 @ 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0