Prick, pricken, prickar

Har lagt ner önskemål om Sorel-skorna, de var major big!!! Var en sväng på stan idag med min sambo som jag inte brukar se så ofta i december månad, så man får passa på när man kan :). Imorgon är det redan fredag och jag hoppas kunna cykla till jobbet om inte vädret talar emot mig. Köpte nya vantar idag som det inte blåser rakt igenom när jag cyklar så de ser jag fram emot att provköra. Inga direkta planer i helgen så jag ska väl bara ta det lugnt och mysa omkring här hemma, blir troligtvis ett besök på solariet.

Kollade lite resor förut och jag måste erkänna att jag är sjukt sugen på att åka till Thailand om några månader, känns väl inte direkt som att det blir så men man måste ju få drömma lite :)
Nu måste jag fixa mig lite kvällsmat i min ensamhet :), fästmannen är på kickoff på stan ikväll med trerätters-middag och jag är inte ett dugg avis ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0