Gott & blandat

Nu är det mysoutfit som gäller här hemma. Kom precis hem från jobbet efter en lång dag, men det är värt mycket att kunna jobba långa måndagar när man kan gå hem tidigt på fredagar. Denna vecka kommer avslutas i Stockholm tillsammans med mamma och Jenny och det ska bli supermysigt, hoppas på hyffsat väder bara. Jag har lagt min GI-tillvaro lite åt sidan men ändå är jag nere på 61 kg igen efter diverse sjukdomar ;). Jag är jätteglad att jag lyckas hålla vikten så bra trots endel kolhydratsmissbrukande. Körde ett set med mina hantlar igår som jag efter ett par veckor tidigare tyckte hade blivit alldeles för lätta, nu var inte fallet så längre. Fy vad tunga de kändes helt plötsligt. Det går rätt snabbt att bygga upp muskler och det går sjukt snabbt att bli av med styrkan om man inte håller efter.
Just det, jag trampade på en glasbit i köket igår så den fastnade i foten, ni som känner mig kan nog föreställa er hur det lät här hemma och vilken panik jag försattes i. Min sambo fick ut den efter hot om att åka till sjukhuset ;). Tur att han var hemma! Ja, jag gråter fortfarande när jag slår mig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken aktiv tjej jag har,duktigt!Ja vi får nog ta med mössa o vantar,det ska visst bli kallt,va glad att du kan gråta,det ärinte alla som kan det,konstigt nog så känns det alltid bättre efteråt eller hur?

2010-11-22 @ 20:14:22
Postat av: Sofie

Ja speciellt när man kan ringa till mamma med gråten i halsen ;) Nu på torsdag skulle det bli -11 här, brr, vi får kolla prognosen för Stockholm när vi närmar oss. Skönt att slippa köra bil iaf om det skulle bli oväder. Puss*

2010-11-22 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0