Tuesday evening

Vid duschen hemma har vi en liten hylla med schampoo och dylikt, och där brukar jag förgäves försöka ställa upp alla flaskor som har en förmåga att ramla runt på varandra. Ikväll när jag ställde mig i duschen och tittade på min hylla stod alla flaskor upprätt med jämnt mellanrum. En rysning for över ryggen och det kändes som jag var med i filmen "Sova med fienden". From nu ska sluta röra mina flaskor och låta de ligga huller om buller, eftersom jag nu har lyckats med bedriften att skrämma mig själv.
En annan skum sak som hände idag var att jag höll på att cykla rakt in i en fasan som prompt skulle springa över vägen när jag cyklade hem. Fasanen höll hög fart och kom iväg oskadd.
Ser fram emot ridningen på tisdag nästa vecka och ska dagen till ära åka och köpa ett par ridstrumpor, lite "Sommaren med Göran".

Kommentarer
Postat av: Cathrine

ridstrumpor är oumbärligt, tänk om du blir helt hästbiten (ej bokstavligt) och börjar rida, wooo! Scary med fasanen btw, otäcka djur det där

2010-05-05 @ 19:46:59
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vet du, jag hoppas nästan på att få blodad tand ;)

2010-05-05 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0