Honey, I´m home!


Hemkommen från Thailand och vi har verkligen haft en great semester! Värmebölja de första dagarna och termometern stod på 40°C i skuggan.

Jag är väldigt hemkär av mig så det var skönt att komma hem också, längtade fruktansvärt mkt efter kissarna, frisk luft, lite svalkande vindar, min cykel (konstigt I know men så var det), och smörgåstårta, haha.

Idag har mamma och storebror Robert varit här och fikat och fått sin beskärda del av Thailand, Robert passade på att fylla år som vanligt när jag är bortrest (de senaste tre åren) så han fick lite extra presenter.

Jag har läst de tre första böckerna ur Twilight-serien och jag måste erkänna att de är fruktansvärt beroendeframkallande. Jag har blivit en riktig Twilightnörd/fan. Kul att man hittar de under ungdomssektionen i bokhandeln :). Men det är verkligen något visst med dessa böcker och filmer, de har någon speciell laddning som jag inte kan förklara.
Fick låna Twilight av Daniel så ikväll ska vi se den här hemma och imorgon ska vi kolla på New Moon, åkte till Loudness (som har flyttat från Tannerfors till Valla) och köpte den på blueray. Ja, jag har sett de förut på bio men det spelar ingen roll.

Mitt behov av smörgåstårta kommer att stillas imorgon när vi ska umgås med Mickes familj, ringde till Teddys smörgåsar förut och beställde en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0