Windy

Äntligen ska det målas och fixas här hemma, det behövs kan jag lova efter att den lille djävulen har satt sina spår lite här och där. Köpte en 10l hink med antikvit färg, får se hur länge den räcker. Borde ju räcka till sovrummet och ev hallen (om vi ska ta den).

Blåsigt som tusan när jag cyklade hem idag med tidernas huvudvärk på köpet, hjälpte ju inte att det susade massor i öronen av vinden heller.

Strax ska jag göra en ost & skinksallad och lägga in ett vitlöksbröd i ugnen.

Jag önskar mig ett kylskåp från Smeg!

Och varför inte en matchande bakmaskin!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du en liten djävul som knallar omkring, fy va läskigt!! Assistenten vore inte helt fel. URSNYGG!!!!

2010-06-30 @ 19:47:25
Postat av: Annie

Åh ett rosa kylskåp!!! Ska ni måla över fina sovrumstapeten oxå? kram

2010-06-30 @ 22:08:07
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nej tapeten får vara som den är. De andra väggarna ska vi måla om, just nu är det nån grön/brun nyans :/

2010-07-01 @ 17:59:04
Postat av: Annie

Det kommer bli jättefint!!

2010-07-01 @ 19:56:44
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0