Longing for Thursday

Fick cykla i regn hem idag från jobbet, inte kul. Jag skulle verkligen uppskatta om det inte regnar nästa onsdag när jag ska köra motorcykel ner till Göteborg med mina kollegor, tack.

Sprang på den här på Konsum förut och det ska intressant att smaka på den senare. Jag ska äta pyttipanna till middag och Micke har önskat pannkakor tills han kommer hem.

Nu har även jag bestämt outfit tills på lördag och det känns skönt, beställde kläder från Mandel och kläderna ska enligt deras hemsida komma med posten imorgon, nice.



Det börjar närma sig nu och jag längtar såå tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Annie

Första frågan.... vad händer imorgon??

Andra....vad har du beställt för kläder??

Och tredje....var chokladen god?? Dom hade ju en kokos för ett tag sen som jag har saknat, även om jag inte gillar choklad;-) kram

2010-06-09 @ 21:37:48
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

First: Sorry, can´t tell



Second: Vit tunika med lite knappar och stuff och en annan puffärmströja med aprikos/korallfärgade blommor (se hemsidan för bättre beskrivning)



Third: Vet inte varför jag köpte den när jag vet att jag bara tycker om mjölkchoklad :/, helt ok men inget jag kommer köpa igen, den såg så god ut helt enkelt :)

2010-06-09 @ 21:57:55
Postat av: Dess

Hejsan :)

Jag tror faktiskt jag listat ut din hemlighet ;)

Tänkte fråga hur kläderna var?

Hoppas bra =D

Kram Dess

2010-06-10 @ 23:46:29
Postat av: Sofie

Tunikan var bra men den blommiga var jättelång, blev som en klänning typ :/, så den skickar jag tillbaka.

Kram

2010-06-11 @ 06:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0