Wednesday

Idag kom kläderna från Nelly, och det blev så bra :). Torsdag imorgon redan och jag känner mig veckovill, det måste vara för att jag var i Stockholm igår. Mötet där var jättebra men mindre bra var gräsbranden i Kimstad som gjorde att vi fick sitta närmare 1 h extra på tåget i Norrköping på väg hem.

Vi la ner tankarna om bostadsrätten bredvid och imorgon ska vi måla om sovrummet, det kommer bli så fint. Jag skulle nog kunna tänka mig att ha vitt i alla rum och möjligtvis Annies snygga randiga sovrumstapet i något rum, eller Kristins "Emil"-tapet :).

På lördag väntas jobb och fest och jag måste inhandla något drickbart. Min mamma sa;
-Vad ska ni äta på festen?
-Äta? vi äter inte, vi dricker bara ;)
Vilken bana kommer ni andra att köra?

Ikväll spelar Spanien mot Tyskland, heja Fernando Torres..eller vad säger jag?! Heja Spanien! ;)


Kommentarer
Postat av: Cathrine

ja asså nåt att tugga på ska vi väl ha till, men äta, njae ;)

2010-07-07 @ 19:04:53
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

:) Vin, cider, drinkar, en kombo kanske?

2010-07-07 @ 20:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0