Wicked Wednesday

Åkte ner till stan efter jobbet och tog vaccinspruta mot Hepatit A och nu har jag visst 25 år skydd mot detta, nice.
Var på Vila en sväng och jag blev positivt överraskad över deras nya jeansmodell "Curved fit, slim waist medium hips". Helt genialiskt tycker jag och de satt perfekt, dessa jeans kan jag verkligen rekommendera för er med lite former, haha.
Med god framförhållning har jag även införskaffat min outfit till Jennys kommande fest i Valla, det ska bli så himla skoj.
Inget annat nytt på tapeten direkt, jobbar och står i, imorgon är det träning som gäller, på lördag ska vi in till storasyster på en fika i Motala och på söndag är det husvisning igen. Någon som skulle behöva träna är Texas, han skulle må gott över att bli lite slim. Katterna är inte så aktiva för tillfället och de vägrar gå ut i snön, gömmer sig under sängen när de vet att jag ska ta ut dem.
Nu ska vi kolla på Sherlock Holmes och sen ska jag soooova.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

tummen upp till party-outfit! Jag ska oxå ge mig på´t framöver! wooo

2010-01-27 @ 23:35:16
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0