Wonderful Wednesday

Jag tror inte Body Combat är något för mig, jag måste sett sjuukt rolig ut på passet idag, haha. Sparkar och slag från olika kampsporter i högt tempo men jag tror det är en väldigt effektiv träning, men får tyvärr tummen ner från mig.
Veckan har gått fort och jag inledde den med ett besök i Stockholm över dagen. På lördag är det fest i valla och jag är sjukt peppad :) Vi verkar bli ett gäng så det ska bli skoj och jag får inviga min nya klänning och strumpbyxor med söööööm. Jag och Nadja är i full planering med lördagens drinkar och det ser lovande ut. Kvällar som denna vet man aldrig hur den slutar, på väg i en svarttaxi någonstans till ett öde industriområde, åka kundvagn och stå på möbler och dansa, nice!
Nu ska jag ta och föna mitt hår och sen hämta älsklingen efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Sjuuuuuuukt peppad!!!

2010-02-18 @ 15:50:32
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0