Why is everybody talking to me?

Nyss hemkommen från Stockholm och jag och M har bakat pizza här hemma. Tåget var försenat på dit och hemvägen så det var lite synd men det är ju rätt vanligt nu. Jag hade hoppats på att kunna sitta och ta det lugnt och  kanske t.o.m sova på tåget men tji fick jag. På ditresan hamnade jag bredvid en trevlig Hallänning som pratade med mig i 2,5 timme! Inget fel på honom han var hur trevlig som helst men orka! Jag tror det ligger i Hallänningarnas natur. På hemresan fick jag sitta brevid en torr brandman från Malmö och han var inte sen med att berätta att han var så glad att jag satt hos honom :/ Gun frågade om de kunde byta plats men han sa klippt nej, han mådde illa av att åka baklänges, come on! Ingen lugn stund på hemresan heller med andra ord men jag åt en sjukt god och dyr räkmacka igår!
Imorgon väntar tidig fredag och sen ska jag och mamma äta lunch och göra stan, kanske blir en tripp mot Ikea också, nice!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh pizza, det gjorde vi oxå ikväll:-) Du är ju en så himla trevlig tjej som alla vill snacka med förstår du väl!! kram

2010-02-11 @ 21:44:31
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0