Don´t worry about a thing

Låt dig inte luras av utsidan, allting är inte alltid perfekt och man måste låta sig själv ha lite bad days emellan åt, det har alla! Känner man för att äta salt & vinägerchips till middag, fine! Låt dig själv göra det och bry dig inte om vad andra tycker eller vad som är rätt eller fel. Man får inte glömma bort allt det fina man har och uppskatta det lilla.
Glöm inte bort hur fin du är!
Ta mina dammsugare t.ex. Så fina och perfekta på utsidan men på insidan lyser inte solen. Det började med att vi köpte mjölkchoklad ist för MÖRK choklad till sidorna, detta fortsatte med att vi kom hem med grön marsipan med smak av päron, hur ska man kunna vet att det finns smaksatt marsipan?! Inte nog med detta, i receptet stod det arraksessens efter smak och jag hällde gladligen i 1 1/2 msk. Det luktade väldigt starkt i köket och man började fundera på om man skulle kunna passera en eventuell blåskontroll. På den lilla flaskan med essens stod det 1/2 tsk, lite skillnad. Jaja, så kan det gå och dessa dammsugare kommer jag inte lägga under kategorin favorit-recept de åker i papperskorgen men jag bjuder på lite bakbilder ändå :).

Kommentarer
Postat av: Annie

:-)

2010-02-16 @ 21:52:56
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0